Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Underdark

Podążamy do południowo-wschodniego narożnika mapy. Po drodze natkniemy się na grupę łowców przygód, którzy natychmiast nas zaatakują (to przez to, że wyglądamy jak Elfy Ciemności). O dziwo, walka będzie niezwykle trudna - spore problemy może sprawić nam jeden z ogrów (niezwykle wytrzymały) i mag dysponujący potężnymi zaklęciami. Potyczka będzie miała miejsce w pobliżu centrum mapy (po zejściu z mostka, na którym walczyliśmy z grupą Drowów) - warto wcześniej się przygotować i rzucić zaklęcia pomocnicze. Przy zwłokach jednego z nieprzyjaciół odnajdziemy Dragons Breath, Halberd +4 (halabarda, +1 obrażeń ogniem, kwasem, lodem, trucizną i elektrycznością)! Podążamy na południowy wschód, przechodzimy przez most i w miejscu, gdzie kiedyś walczyliśmy z grupą Kuo-Toa, natrafimy na Solaufeina - możecie przeprosić go za spóźnienie (polubi nas bardziej). Szybko rzucamy zaklęcia wspomagające, przyzywamy potwory i za chwile rozpocznie się walka - teleportuje się 3 wysysaczy umysłów i 3 kolosy umbrowe wraz z zakładniczką, którą mamy odbić. Teraz wystarczy już tylko ubić naszych nieprzyjaciół (Solaufein znacznie nam w tym pomoże). Starajcie się nie walczyć w starciu z Mind Flayerami - nie dość, że wysysają punkty inteligencji, to jeszcze potrafią zabić jednym uderzeniem! Kapłanka Phaere podziękuje nam za uwolnienie (20 000 punktów doświadczenia) i wraz z naszym dowódcą powrócą do miasta. I my również natychmiast wracamy do osady Drowów.

Ust Natha

Po wejściu na platformie z prawej strony napotkamy Solaufeina - poleci nam on udać się do tawerny, gdzie oczekuje nas Phaere. Raz jeszcze podziękuje nam za odbicie jej z rąk Illithidów i zaproponuje pracę dla jej Stowarzyszenia. Nie mamy większego wyboru - musimy się zgodzić. Po kolejne rozkazy mamy zgłosić się bezpośrednio do niej - miejscem spotkania będzie znajoma już nam platforma położona w pobliżu wejścia do miasta. Zanim ruszymy, by wykonać zadanie, mamy chwilkę wolnego czasu - proponuję rozejrzeć się po gospodzie. Z lewej strony napotkacie Merinida. Historia, którą nam opowie, będzie ostatnią w jego życiu - zginie z ręki Tathlyn - widać Elfy Ciemności nie mają poczucia humoru, a czyjeś życie znaczy dla nich bardzo niewiele. Z prawej strony przebywa Szordrin - zaproponuje on nam walkę na arenie z potworami, które posiada. Ot, taka mała rozrywka - zarobić można trochę grosza, więc czemu by nie spróbować? Wchodzimy na położoną z prawej strony arenę - naszym pierwszym przeciwnikiem będzie kolos umbrowy (4000 punktów doświadczenia) - za jego pokonanie Szordrin zapłaci nam 250 sztuk złota. W drugiej walce musimy ubić Nabassu (demon, 16 000) - 500 sztuk złota wędruje do naszej kieszeni. Trzecim przeciwnikiem będzie Sahuagin Prince (2000, 750 sztuk złota) i na koniec, w wielkim finale zmuszeni jesteśmy zabić Beholdera (14 000, 1000 złota).

Zdziwiony Szordrin wybierze się na poszukiwanie kolejnych potworów, z którymi moglibyśmy się zmierzyć, i niestety (bo zaczęło mi się to podobać ;-) więcej nie powróci. Wracając jeszcze na chwilę do kwestii Beholderów, to istnieje banalny sposób na ich pokonanie - wystarczy, iż posiadamy płaszcz zdobyty w Sahuagin City (Cloak of Mirroring) - odbija on wszystkie ofensywne zaklęcia wprost do źródła - nie dość, że obserwator nie będzie nas w stanie zranić, to na dodatek zabije się własnymi czarami! W zachodniej części gospody (w pobliżu schodów na pierwsze piętro) napotkamy Sondala. Prowadzi on pojedynki na pobliskiej arenie - zaproponuje nam obejrzeć jeden z nich. Na naszych oczach rozegra się nierówna batalia - czterech Elfów Ciemności atakuje Lasonara i niespodziewanie ten ostatni, bez większych problemów, wygrywa! Po zejściu z areny zapyta nas on o nasze wrażenia - proponuję rzucić mu wyzwanie (pierwsza opcja). Pojedynki, w odróżnieniu od tych z potworami, odbywają się jeden na jeden - musimy wyznaczyć do walki jednego z naszych bohaterów (najlepiej Minsca lub Valygara). Lasonar okaże się dość słabym przeciwnikiem - śmiertelnie ranny stchórzy, oddając nam swój miecz Blade of Searing +3, a nasza ekipa uzyska 30 000 punktów doświadczenia.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow