Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

W tej chwili nic nie stoi na przeszkodzie, by dotrzeć do siedziby rebeliantów - podążamy do północno-wschodniego narożnika mapy, gdzie znajduje się schody na niższy poziom miasta. Eliminujemy buntowników (2 kuszników +5 zbrojnych), za pomocą zęba otwieramy masywne wrota i po krótkiej rozmowie z wodzem rebeliantów, dzięki okazaniu kuli, poprowadzeni zostajemy przed oblicze księcia. Pora podjąć ostateczną decyzję - musimy kogoś zdradzić. Jeśli chcecie pomóc buntownikom, należy odebrać fałszywe serce i udać się z nim do króla. Po chwili nadciągną siły rebeliantów, wywiąże się walka, król dowie się o naszej zdradzie i będziemy zmuszeni go zgładzić. Nagroda: 60 500 punktów doświadczenia dla każdego z naszych bohaterów, magiczna lina (do opuszczenia miasta), a przy zwłokach króla i w skarbcu - The Impaler Spear +3, Rod of Lordly Might i zwój z czarem Protection from the Elements. Jeśli zdecydujecie się stanąć po stronie króla, to sprawa jest bardzo prosta - ubijamy księcia i wszystkich jego sprzymierzeńców, dostarczając serce zleceniodawcy. Nagroda: Gauntlets of Crushing (rękawice, +4 do THAK0, do walki wręcz - idealne dla mnicha), Rod of Lordly Might (może zamieniać się w kilka innych broni!), magiczna lina, 2000 sztuk złota, 58 500 punktów doświadczenia dla każdej z naszych postaci, a dodatkowo przy zwłokach księcia: The Impaler Spear +3 (+10 obrażeń bronią ciętą) i Wave Blade (druga i ostatnia z części potężnego artefaktu o nazwie Wave Halberd - pierwszą część znaleźliśmy w więzieniu sfer (jedno z zadań w Dzielnicy Mostów). I właśnie ten ostatni przedmiot sprawia, iż warto stanąć po stronie króla. Wprawdzie, jak oświadczy nasza znajoma kapłanka, przynieśliśmy zgubę miastu Sahuagin, jednakże kto by się takimi szczegółami przejmował. Valygar awansuje na kolejny poziom, dzięki czemu będzie mógł zapamiętać jedno z zaklęć trzeciego poziomu. Na następny poziom awansuje również Jaheria - jeden punkt umiejętności przeznaczamy na styl walki z wykorzystaniem miecza i tarczy. I wreszcie na kolejny poziom awansuje Imoen, dzięki czemu uzyska możliwość zapamiętania następnego zaklęcia pierwszego, drugiego, trzeciego poziomu, a także dwóch czarów poziomu czwartego, piątego i szóstego. Jeden punkt umiejętności przeznaczymy na biegłość w walce za pomocą długich mieczy. Leczymy rany (warto udać się na spoczynek), jeśli to konieczne udajemy się do kapłana, aby zidentyfikować i sprzedać niepotrzebne przedmioty (czy też zakupić kolejne czary). Korzystając z magicznej liny spuszczamy się w siejącą pustką przepaść (w komnacie, w której niegdyś przebywał książę rebeliantów).

Underdark

Filmik przerywnikowy doskonale tłumaczy, dlaczego się tu znaleźliśmy - Irenicus nawiązał przymierze z Elfami Ciemności! Jak widać, nie tylko nieszczęścia, ale i paskudztwa chodzą parami ;-). Za wydostanie się z miasta Sahuagin każdy z naszych bohaterów otrzymał 20 000 punktów doświadczenia. Jesteśmy we wnętrzu jednej z jaskiń, nie wiedząc, co też może czaić się w pobliżu. Podążamy na wschód, odbijając nieco na południe. Napotkamy tutaj grupę duergarów. Carlig wyjawi nam, iż widział osoby, których poszukujemy - Irenicusa wraz z Bhodi w mieście Drowów. Niestety, nie mamy najmniejszych szans, by się tam dostać, przynajmniej na razie. Warto zagadać do stojącego w pobliżu Udera Mordina. Usłyszymy od niego historię o potężnym magu, który został uwięziony pod ziemią w pobliskiej jaskini. Podobno poszukiwał on jakiegoś potężnego artefaktu. Hm, a może warto zainteresować się tą sprawą bardziej? Zakupcie u Carliga zwój z czarem Freedom (przy okazji można załatwić inne transakcje), odbijcie do jaskini położonej tuż obok na północy i uwolnijcie zaklęcie (użyjcie pergaminu, szkoda tracić czas na jego zapamiętywanie). Dosłownie spod ziemi wyłoni się oswobodzony mag - Vithal. Podziękuje nam za uwolnienie i wyjawi cel swoich poszukiwań. Zaoferuje nam współpracę i podział zdobytych łupów - oczywiście przyjmujemy jego ofertę. Podział ról jest następujący - czarodziej zajmie się przygotowaniem rytuałów, a my mamy go chronić. No i jeszcze jedna drobnostka - wcześniej musimy odzyskać "Księgę Rytuałów", którą Vithal utracił podczas ostatniej bitwy. Prawdopodobnie posiada ją jeden z przedstawicieli svirfneblinów, których wioska znajduje się w pobliżu. No to w drogę - podążamy na północ i odbijamy na zachód.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow