Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Maze Beneath Spellhold

Pierwszy cel osiągnęliśmy już na starcie - odnaleźliśmy Imoen! Przyłączamy ją oczywiście do drużyny, jest przecież naszą siostrą (niestety, nie prezentuje się ona szczególnie imponująco - nic dziwnego - podczas gdy nasza ekipa zdobywała punkty doświadczenia, wykonując kolejne zadania, Imoen siedziała w zamknięciu). Jak pamiętacie, jest ona dwuklasowcem - połączeniem maga ze złodziejem (z większym naciskiem na pierwszą profesję). Nie posiada żadnych przedmiotów - mam nadzieję, że posiadacie jakieś "rezerwowe" wyposażenie (przynajmniej łuk i miecz), inaczej trzeba będzie trzymać ją z tyłu (przypomnę jeszcze, iż nie należy ubierać jej w żadną zbroję, albowiem wtedy straci możliwość rzucania zaklęć). Koniec rodzinnego pikniku, pora zająć się naszym zadaniem. Znajdujemy się w głównej sali, z której prowadzą cztery drogi. Na początek proponuję udać się na południowy wschód - wchodzimy schodami na górę. W korytarzu czeka nas potyczka z grupą kolosów umbrowych i minotaurów - kilka szybko rzuconych kul ognia ułatwi nieco sprawę. W misie odnajdziemy zwoje z czarami Project Image, Delayed Fireball i lotki. W rogu komnaty stoi potężna przedstawiająca głowę statua, która wyjaśni nam, że pobliskie drzwi otworzyć może jedynie ręka budowniczego. Gdzie budowniczy przebywa, tego już się nie dowiemy ;-(.

Wracamy do głównej sali i tym razem podążamy schodami na północny wschód. W pobliskiej komnacie czai się gliniany golem - szybka potyczka i już możemy dobrać się do przedmiotów znajdujących się w beczkach (jedna zabezpieczona pułapką). Odnajdziemy zwój z czarem Prismatic Spray, strzały, bełty do kuszy, lotki, Bag of Holding (wór, do którego możemy wrzucać przedmioty - dzięki temu zaoszczędzimy sporo miejsca w plecakach) i kamienie szlachetne. Jeden z nich (Opal Stone) wydaje się być jakiś dziwny, promieniuje energią - jeśli posiadacie woreczek na kosztowności, to proponuję nie umieszczać w nim znalezionego kamienia. Opuszczamy salę. Pod żadnym pozorem nie idźcie na północ - potężna pułapka (dwie zgniatające ściany) natychmiast pozbawi was życia. Korytarz na południe prowadzi do dalszej części labiryntu - tam udamy się dopiero na koniec. Zawracamy do głównej sali i wchodzimy schodami na północny zachód. W komnacie z prawej strony przebywa grupka gibberlingów (totalne lesze), a w beczce i dywanie natrafimy na pociski do procy, topory i sztylety do miotania, włócznię +3 i kolejny dziwny kamień - Ruby Stone (jego również nie chowamy do pojemniczka, tylko luzem pozostawiamy w plecaku). Na zachodzie znajduje się niezwykle osobliwa sala wypełniona pomnikami, a w samym jej środku stoi skrzynia.

W środku odnajdziemy różnego rodzaju przedmioty i krótką notatkę mówiącą o celu naszego zadnia. Przed nami 11 łamigłówek - ukażą się one po kliknięciu posągów. Jako odpowiedź musimy włożyć wskazany przez zagadkę przedmiot w ręce statuy. No to do roboty - dla ułatwienia podam wszystkie odpowiedzi, choć zachęcam do spróbowania samodzielnego rozwiązania zagadek - może to przynieść sporo satysfakcji. Zaczynając od statuy pierwszej z lewej strony od drzwi (zagadka zaczyna się od słów: "Nadchodzę w nocy" - At night I come), stąpamy w kierunku odwrotnym do ruchu wskazówek zegara, czyli kończąc na figurze pierwszej z prawej strony wejścia (zagadka zaczyna się od słów: "Spróbuj mnie pokonać" - Try to defeat me), wkładamy im w ręce znalezione przedmioty. Kolejno będą to: medalion gwiazdy (Star Medallion), złota obręcz (Golden Circlet), zdarte buty (Worn Out Boots), słój z wodą (Jar of Water), zegar słoneczny (Sundial), medalion słońca (Sun Medallion), medalion miecza (Sword Medallion), zakneblowany Mężczyzna (Gagged Man), lustro (Mirror), klepsydra (Hourglass) i na koniec szczerząca zęby czaszka (Grinning Skull). Jeśli wszystko poszło zgodnie z planem, w tym momencie powinniśmy otrzymać 20 000 punktów doświadczenia, a w skrzyni jako nagroda powinny pojawić się dwa nowe przedmioty - Dusty Rose Ioun Stone (klasa pancerza +1) i Saphire Stone - ostatni z serii "dziwnych" klejnotów. Wracamy na korytarz i wchodzimy do sali znajdującej się na północy.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow