Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Po wyeliminowaniu koboldów pojawi się szaman wzywający obrońców kryształu - pojawią się kolejne koboldy, najwyraźniej szukające śmierci. Po wyeliminowaniu całego towarzystwa będziemy mogli zabrać kawałek kryształu. Na koniec warto przeszukać zwłoki poległych - natrafimy na ogniste strzały, krótki miecz +1 i opakowanie osikowych kołków. Hm, czyżby w pobliżu czaił się jakiś wampir? Wracamy do sali z księgą i odbijamy korytarzem na południe. W 3 urnach odnajdziemy amunicję i lotki, a także pergaminy z czarami Simulacrum, Summon Monster III, Spirit Armor i Identify. Idąc korytarzem na zachód, wpadniemy wprost na grupę nieumarłych - kilka mumii i ghastów - zaklęcie Sunfire skutkuje idealnie. Możemy otworzyć drzwi prowadzące na zachód, jednak wcześniej proponuję udać się korytarzem na północ. Przed nami dwie puste sale. Puste jedynie pozornie - natychmiast po wejściu drzwi się zatrzasną i pojawi się 6 kolosów umbrowych (po 3 w sali). Walka może być dość trudna, nie dopuśćcie do tego, by zatrzaskujące się drzwi rozdzieliły naszą drużynę - w kupie mamy większe szanse. Dalej na północy znajduje się przejście do pierwszej części labiryntu, prowadzące wprost do sali głównej - zawracamy.

Pora sprawdzić, co kryje się w sali na zachodzie. Koniecznie zapiszczcie stan gry, albowiem za chwilę czeka nas niezwykle trudna batalia. Naprzeciw nas stanie grupa szkieletowych wojowników, mumii, ghastów, kościstych golemów (wartych 18 000 punktów doświadczenia) i być może nawet liszych (22 000!). Starajcie się nie walczyć z wszystkimi naraz, a wyciągać pojedyncze osobniki na korytarz. Niezwykle przydatne okaże się zaklęcie Hold Undead, a najlepiej Control Undead. Nie zapominajcie również o broniach zadających zwiększone obrażenia nieumarłym (np. Mace of Disruption czy też Flame Tounge). Przy walce z liszymi zacznijcie od rozproszenia ich zaklęć ochronnych (Breach) i zmniejszenia ich odporności (Pierce Magic, Lower Resistance). W sali z lewej strony znajduje się biblioteka - w regałach odnajdziemy złoto, olbrzymią ilość amunicji i pergaminy z zaklęciami Ray of Enfeeblement, Finger od Death, Power Word: Stun.

Wracamy na korytarz i wchodzimy do sali znajdującej się na jego końcu. Przebywa w niej budowniczy labiryntu - wampir Dace. Niestety, bez rozlewu krwi się nie obędzie - ubijamy łobuza (8500 punktów doświadczenia) i przebijamy kołkami trumnę (kolejne 9500). Zjawa podziękuje nam za wyzwolenie - zabieramy rękę i wracamy do pierwszej części labiryntu. Podążamy schodami prowadzącymi na południowy zachód. Dzięki ręce i kryształowi otwieramy drzwi (wystarczy porozmawiać z głową, a każdy z członków naszej drużyny otrzyma 29 500 punktów doświadczenia). Valygar awansuje na następny poziom, dzięki czemu będzie mógł zapamiętać kolejne zaklęcie pierwszego poziomu. Schodzimy do niższych rejonów labiryntu. Przed nami dwoje drzwi - zacznijmy od otworzenia tych prowadzących na zachód. Idąc korytarzem, natychmiast odnajdziemy dwie fałszywe ściany - najpierw otwieramy tę z prawej strony, albowiem ta z lewej jest zamknięta. Po przełączeniu znajdującej się w komnacie dźwigni druga z fałszywych ścian nie będzie stawiać nam już oporu - podążamy na zachód. W komnacie czeka nas potyczka z grupą trolli (cztery sztuki, w tym jeden troll duchowy, warty 12 000 punktów doświadczenia), a w misie odnajdziemy 2x Mithril Tokens (potrzebne znacznie później), pergamin z zaklęciem Breach i strzały +2. Wracamy na korytarz i podążamy na południe. W następnej sali czeka nas małe starcie z minotaurami (x4, kiepscy przeciwnicy, każdy wart 3000), a w kolejnej z mis natrafimy na 2x Mithril Tokens, zwój z czarem Sunfire, bełty do kuszy +2 i trochę złota. Odbijamy do komnaty położonej na wschodzie, w basenie z wodą odnajdziemy kolejne przedmioty: 2 Mithril Tokens (razem mamy już 6), róg minotaura (Minotaur's Horn - jeden z dwóch, które musimy odnaleźć) i obraz przedstawiający Mind Flayera (Mind Flayer Painting - kolejny z serii przedmiotów potrzebnych już niebawem). W komnacie znajdują się również 3 statuy, każda zawiera obraz przedstawiający jakiegoś potwora (troll, dżin, kolos umbrowy) - oczywiście musimy je wszystkie zabrać.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow