Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Dock District Udajemy się do Edwina, by wręczyć mu zdobyte od Marcusa dokumenty. W nagrodę otrzymamy 10 000 punktów doświadczenia i zostaniemy skierowani ponownie do Mae'Vara, by ten osobiście zlecił nam następne zadanie. Schodzimy więc do piwniczki. Tym razem mamy zgładzić "zdrajcę" Embarla. Znajduje się on w tawernie, a jako dowód mamy dostarczyć jego sztylet. Nie jesteśmy przecież mordercami! Jednakże sprawy zaszły już za daleko - teraz nie możemy się wycofać, inaczej cały plan diabli wezmą ;-). Opuszczamy Gildię i kierujemy się do znanej nam już tawerny. W pobliżu baru natrafimy na Embarla. Szybko wyjdzie na jaw, dlaczego Mae'Vara pragnie jego śmierci - złodziej był świadkiem rozmowy, w której Mae'Var planował zgładzić Renala Bloodscalpa. Jak widać, przywódca Gildii Złodziei Cienia słusznie podejrzewał Mae'Vara o zdradę! Niestety, Embarl nie zechce udać się do Renala i poświadczyć swoją opowieść - zbyt boi się o własne życie. A tak przy okazji, to chyba pamiętacie, że przybyliśmy tu, by go zgładzić? Na szczęście nie musimy tego robić - wystarczy odebrać od niego sztylet (złodziej pozbędzie się go z radością) i dostarczyć go Mae'Varowi jako dowód wykonania zadania. Embarl natychmiast opuści miasto, by nasze oszustwo nie wyszło na jaw. Wracamy do Gildii i wręczamy Mae'Varowi sztylet. Nawet nie będzie nas podejrzewał o oszustwo, a my zdobędziemy 18 750 punktów doświadczenia.

Po kolejne zadanie odesłani zostaniemy ponownie do Edwina. Niestety, nie będzie on już tak naiwny jak jego dowódca - natychmiast rozgryzie nasze plany. Na szczęście zechce stanąć po naszej stronie (lepiej przecież trzymać z silnymi i wygranymi ;-) i pomóc nam w zdobyciu dowodów zdrady Mae'Vara. Prócz tego wyrazi chęć przyłączenia do naszej drużyny - proponuję skorzystać z tej propozycji, albowiem Edwin jest najlepszym dostępnym w grze magiem! Z grupy proponuję wydalić Aerie - polubiłem już elfkę, jednakże mag reprezentuje o wiele większe wartości bojowe - w razie potrzeby odnajdziemy ją w cyrku. Edwin może zapamiętać 7 zaklęć pierwszego, 6 drugiego, 5 trzeciego, 4 czwartego i 3 piątego poziomu. Przed wyjściem proponuję przeszukać pobliskie komnaty i skrzynie - odnajdziemy m.in. złoto, kamienie szlachetne i Bastard Sword +1. Schodzimy na niższy poziom Gildii. Warto otworzyć wszystkie drzwi, które znajdują się w sali treningowej (część zabezpieczona pułapkami), albowiem w ten sposób zdobędziemy mnóstwo punktów doświadczenia, olbrzymią ilość złota i m.in. bucler +1, pikowaną zbroję skórzaną +1, krótki miecz +2, eliksiry zwiększające zdolność percepcji i umiejętności złodziejskich (3 sztuki). W sali położonej na południowym zachodzie, w skrzyni odnajdziemy naszyjnik i buteleczki z antidotum, a w komnacie na północnym zachodzie, w zamkniętej (na szczęście Edwin posiada klucz) skrzyni, tuż obok stołu - Boots of Stealth i list świadczący o zdradzie Mae'Vara. Właśnie takiego dowodu potrzebowaliśmy - wracamy do Głównej Gildii Złodziei Cienia, żeby pokazać go Renalowi.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow