Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Temple District

Ponownie udajemy się do budynku Rycerzy Bractwa i zagadujemy Sir Ryan Trawla. Tłumaczymy mu, iż potrzebujemy puchar Anarga, by móc wykonać pracę, obiecujemy oddać go, jak tylko zakończymy zadanie. Wracamy do Upadłych Paladynów.

Bridge District

Wręczamy puchar Reynaldowi (zdobędziemy 10 250 punktów doświadczenia) i zostaniemy przedstawieni samemu dowódcy - Anargowi. Niestety w tym miejscu nasza gra się kończy - Anarg nie jest taki głupi i natychmiast rozpozna naszą drużynę (7250 punktów doświadczenia). Oczywiście dojdzie do krwawej jatki, jego podwładni nie będą biernie przyglądać się, jak lejemy ich mistrza. Walka będzie dość ciężka, uważajcie na naszych magów, aby żaden w paladynów nie połaskotał ich mieczem po plecach. Przy zwłokach odnajdziemy zbroje niezłej jakości, halabardę +1, trochę złota i klejnotów. Nasz czarnoksiężnik awansuje na kolejny poziom, dzięki czemu będzie mógł zapamiętać kolejne czary czwartego (proponuje Emotion), piątego (Cone of Cold) i szóstego (Improved Haste) poziomu. Po raz ostatni udajmy się do dzielnicy świątyń, by odebrać naszą nagrodę.

Temple District

Dumni, z podniesionymi głowami wkraczamy do warowni Bractwa. Ryan Trawl wręczy nam Gloves of Healing, nasza reputacja wzrośnie o +1, a każdy z członków drużyny zdobędzie 17 500 punktów doświadczenia. Valygar awansuje na kolejny poziom i będzie mógł zapamiętać kolejne zaklęcie drugiego poziomu (proponuję Bark Skin). W ten oto sposób wykonaliśmy już prawie wszystkie możliwe dodatkowe prace w mieście. Nim zajmiemy się zadaniami należącymi do głównej fabuły, proponuję udać się poza miasto i wykonać ostatnie prace - pierwsza z nich zawiedzie nas do Windspear Hills. Wcześniej proponuję odwiedzić sklep, zakupić odpowiednią ilość naboi, strzał, eliksirów leczących rany i zrobić w plecakach miejsce na łupy, które zdobędziemy. No to w drogę!

Windspear Hills

Przypomnę, że to zadanie zlecił nam Lord Jierdan (spotkaliśmy go praktycznie na samym początku gry w karczmie "Pod miedzianym diademem"). Mamy oczyścić okolicę z ogrów i innych bestii. Brzmi banalnie prosto, ale jak się za chwilę przekonacie, rzeczywistość jest nieco odmienna. Już na starcie czeka nas potyczka z grupą przeciwników (2x ogry, Gnoll elite, ogre mage, Wyvern). Towarzystwo nawciska nam od potworów (!) i rzuci się do ataku. Walka nie powinna sprawi wam większych problemów - w pierwszej kolejności wyeliminujcie maga. Gdy już ostatni z nieprzyjaciół będzie gryźć ziemię, naszym oczom ukaże się przerażający widok - to nie były potwory, a grupa rycerzy! Równocześnie nadejdzie Garren Windspear, który zaoferuje nam pomoc w rozwiązaniu tej niezwykłej zagadki. Okaże się, iż padliśmy ofiarą oszustwa - rycerze widzieli nas jako potwory (to tłumaczy ich odzywki), podobnie jak my zamiast nich widzieliśmy ogry. Ktoś zapłaci nam za ich życie! Garren zaprowadzi nas do swojego domu i obieca wstawić się za nami w Bractwie Błyszczącego Serca (i tak mamy tam niezłe chody ;-), którego rycerzy zabiliśmy. Prócz tego dowiemy się prawdy o Lordzie Jierdanie, naszym zleceniodawcy. Nie jest on zbyt "miłym" facetem i niedługo zapłaci nam za swoje grzechy! Przed wyjściem Garren przedstawi nam swoją córkę (lub syna, jeśli wasz główny bohater jest kobietą) i automatycznie udamy się na spoczynek. Wkrótce zostaniemy obudzeni - przybędzie sługa oświadczając, iż zbliża się grupa bandytów. Nim zdążymy zareagować, w chacie teleportuje się grupa rzezimieszków i uprowadzi córkę Garrena! Pozostaje nam jedynie pozbawić ich życia (banalnie proste). Gdy ojciec powróci, będzie zrozpaczony. Mam spore wyrzuty sumienia, wszak pozostawił swoją latorośl pod naszą opieka, a my zawiedliśmy.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow