Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Dungeon Siege 2

Dungeon Siege 2

Nareszcie! Po olbrzymim sukcesie pierwszej odsłony gry, miliony fanów mogą z radością zakrzyczeć- część druga już tu jest! I wymiata!

Są gry, których przedstawiać nikomu nie trzeba, gdyż sam tytuł mówi niemal wszystko. Dungeon Siege z pewnością do nich należy- wszak była to jedna z najlepszych gier RPG ostatnich czasów. Pół miliona sprzedanych kopii mówi samo za siebie! Skoro, więc, czytasz te słowa jesteś szczęśliwcem, który za chwile wyruszy na spotkanie z nową przygodą. A my wraz z tobą- poprowadzimy cię przez niebezpieczne terytoria świata Aranna!

Część pierwsza - Drużyna

Zestawienie drużyny

Podstawową trudnością w grach RPG jest odpowiednie zestawienie drużyny. Od prawidłowego wyboru zależy, bowiem poziom trudności jak i komfort gry. Co więcej - popełniając błąd, gra może okazać się nie do ukończenia! W Dungeon Siege 2 na starcie wybierasz wprawdzie wyłącznie jedną postać, jednak decyzje o dobraniu kolejnych pięciu (lub trzech - w zależności od poziomu trudności) będziesz musiał podjąć w trakcie rozgrywki. Radzę się więc dobrze zapoznać z tą częścią poradnika jak również powrócić do niej już w trakcie rozgrywki.

Klasy postaci i Rasy

Postać którą wybierzesz może przynależeć do jednej z czterech ras i czterech klas postaci. Do wyboru masz: Ludzi, Driady, Elfy i Półolbrzymów, jak również Wojownika, Maga Bojowego, Maga Natury i Łucznika. Każda z nich jest szczegółowo opisana w instrukcji jak i samej grze, jednak o wyborze właściwej muszą zdecydować jej umiejętności. Najłatwiej będzie ci się grało jeśli zdecydujesz się na wybór Maga Wojennego - chociażby dlatego, iż takiego kompana trudno w grze znaleźć.

Dungeon Siege 2 220239,1
1 - Elfy posiadają dodatkowe 3 punkty do inteligencji i o 5% szybszą regeneracje punktów Magii. Półolbrzym ma +6 punktów siły i o 5% szybciej leczą się jego rany.


Wybór rasy również nie jest przypadkowy. Każda z nich posiada specjalne modyfikatory, przez co już na stracie od razu widać w jakiej profesji zrobi największą karierę. I tak - Półolbrzym ze względu na swoją siłę, będzie doskonałym Wojownikiem. Driada dzięki swej zręczności wspaniale nadaje się na Łucznika, a posiadający zwiększoną inteligencje Elf staje się najlepszym kandydatem do roli Maga Wojennego lub Maga Natury. Pozostał nam więc tylko Człowiek i tą rasę szczególnie odradzam. Ludzie nie mają żadnych specjalnych bonusów przez co mogą reprezentować każdą klasę postaci. A jak mówi porzekadło "jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego" i tego radzę się trzymać.

Dungeon Siege 2 220239,2
2 - Elf, Mag Bojowy jest najlepszym wyborem na stracie. Gra się nim najłatwiej i najprzyjemniej.


Dungeon Siege 2

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow