Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Dungeon Siege 2
Rozwój postaci

Powyższe przysłowie pomoże daje ci również odpowiedź na to jak rozwijać swoją postać. Jak we wszystkich grach RPG, wraz z rozwojem akcji, twoja postać będzie zdobywać punkty doświadczenia które można wykorzystać na zwiększenie ich umiejętności. W Dungeon Siege 2 nie ma ograniczeń - Mag może dojść do perfekcji w strzelaniu z łuku, a Wojownik być mistrzem magii natury. Pytanie tylko, po co? Wszechstronny rozwój postaci może Ci tylko zaszkodzić, dlatego zapamiętaj złotą zasadę- stawiaj na specjalistów! Jeśli będziesz inwestował wszystkie punkty doświadczenia wyłącznie w jedną klasę postaci, to szybko twój bohater posiądzie olbrzymią moc, którą będzie skutecznie eliminować przeciwników.

Podobnie wygląda sytuacja w przypadku specjalizacji w danym typie broni. Wojownik ma walczyć mieczem, Łucznik - łukiem, Magowie- zaklęciami przynależnymi do ich szkoły magii. Tu powód też jest prosty - za zabicie każdego przeciwnika, twoja postać zdobywa punkty biegłości danym orężem, przez co staje się jeszcze bardziej skuteczna i zabójcza. Jeśli będziesz walczyć raz tym, raz tym - nigdy nie osiągniesz poziomu mistrzowskiego.

Dungeon Siege 2 220240,3
3 - Twój bohater powinien reprezentować wyłącznie jedną klasę postaci i specjalizować się w tylko jednym gatunku broni!


Jedyny wyjątek możesz zrobić na początku gry- niech twój główny bohater poświęci jeden punkt doświadczenia na Magię natury, dzięki czemu będzie mógł używać zaklęcia leczenia i przyzywania teleportuj pozwalającego wrócić szybko do miasta. Jeśli jest to mag, to warto również by, choć chwilę powalczył mieczem i zyskał 1 punkt biegłości w broni ręcznej, dzięki czemu będzie mógł przyodziać prymitywną zbroję (o dobre szaty maga na początku gry dość trudno).

Dobór drużyny

No dobrze, wiesz już jak rozwijać poszczególną postać, czas więc na kolejny krok - zestawienie indywidualności w spierającą się drużynę. Tu raz jeszcze powraca temat specjalizacji. Skoro każda postać będzie się rozwijać w innym kierunku, to odpowiedź na pytanie jak powinna wyglądać wymarzona drużyna jest jasna - powinna liczyć po jednym reprezentancie każdej klasy! Dzięki temu, iż każdy z nich będzie posiadał inne umiejętności, tak dobrane grono, będzie w stanie poradzić sobie z każdym typem przeciwników. Kolejna zaleta tego wyboru jest taka, iż będziesz mógł wykorzystać wszystkie znalezione przedmioty, albowiem zawsze któremuś z członków drużyny okażą się przydatne. Dzięki temu unikniesz frustracji znajdując wspaniały, unikalny łuk i odkrywając iż nie masz w drużynie Łucznika który mógłby go wykorzystać.

Dungeon Siege 2 220240,4
4 - Posiadając w drużynie przedstawiciela każdej z klas postaci masz pewność, iż będziesz mógł wykorzystać każdy magiczny przedmiot który znajdziesz


Jednakże w połowie gry możesz się pokusić od małe odstępstwo od opisanego powyżej wyboru. Okazuje się, bowiem, iż z punktu widzenia łatwości gry (szybkiego eliminowania przeciwników) najlepiej się sprawdza drużyna złożona z Maga Natury, Maga Bojowego i dwóch Wojowników. Dzieje się tak, dlatego, iż jeden wojownik nie poradzi sobie z związaniem w walce grupy wrogów i zapewnienia bezpieczeństwa postaciom rażącym z dystansu.

Dungeon Siege 2 220240,5
5 - W drużynie musi być zachowa równowaga pomiędzy bohaterami walczącymi w zwarciu jak i tymi rażącymi z dystansu


<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow