Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Dungeon Siege 2
Cześć druga - Mechanika gry

Sprawne sterowanie

Wprawdzie opis sterowania znajduje się w dołączonej do gry instrukcji i nie zamierzam go tu powtarzać, jednak warto zwrócić uwagę na kilka szczególnie przydatnych komend, które uprzyjemnią ci grę i pomogą wydostać się z opałów.

Dungeon Siege 2 220357,4
10 - Wciśnij enter i wpisz następujące kody: "+drlife" - nieśmiertelność, "+luvtana-aeviyaa" - pojawi się pierścień i dodatkowa broń.


Wciśnięcie "Z" pozwala automatycznie zebrać wszystkie przedmioty znajdujące się w pobliżu członków drużyny- pozwoli ci to zaoszczędzić dużo czasu. Wciśnięcie "V" powoduje jednoczesne otworzenie wszystkich plecaków postaci - w ten sposób łatwiej ci będzie przerzucać przedmioty.

Po zaznaczeniu bohatera i wciśnięciu "CTRL" + "D" wyrzuca się go z drużyny- jest to jedyny sposób by usunąć z ekipy martwych zwierzęcych towarzyszy. W czasie walki, wydawaj komendę ataku wskazując przeciwnika i klikając prawy przycisk myszy - lewym klawiszem też wprawdzie można, ale jeśli nie trafisz- spowodujesz, że twoja jednostka w to miejsce podejdzie!

By móc szybko rzucać zaklęcia - możesz cztery z nich wkleić w księgę czarów i mieć do nich dostęp na głównym ekranie gry. Jednak to nie wszystko - klikając tam, na dowolnym z nich prawym przyciskiem myszy- rozwiniesz pełną listę wszystkich posiadanych zaklęć i będziesz mógł szybko wybrać każde z nich.

Specjalne umiejętności

Wraz z awansowaniem na wyższy poziom doświadczenia, twój bohater zostanie wynagrodzony jednym punktem który może przeznaczyć na naukę specjalnej umiejętności. Każda z klas postaci posiada 12 umiejętności do wyboru i na każdą możesz przeznaczyć aż 20 punktów zwiększając jej biegłość. Nie wszystkie są dostępne od początku, ale połączone łańcuchowo- oznacza to, iż rozwijając jedną uzyskuje się dostęp do kolejnej.

Dungeon Siege 2 220357,5
11 - Specjalna moc Wojownika- Krytyczny cios, znacznie zwiększa szanse na zadanie przeciwnikowi 200% normalnych obrażeń


Moim zdaniem dla Wojownika najważniejsze są: Krytyczny cios, Przemożenie się i Grzmotniecie. Dla Łucznika: Kąśliwe strzały i Śmiertelna rana. Dla Maga Bojowego: Świetność, Spustoszenie i Piekące płomienie. I w końcu dla Maga Natury są to: Wodne Podobieństwo, Lodowe Mistrzostwo i Zamrażanie

Warto również by Mag Natury, choć kilka punktów poświęcił na Kontakt z Naturą, dzięki czemu będzie mógł tworzyć napoje regenerujące punkty magii. I podobnie w przypadku Łucznika -Sztuka przetrwania, pozwalająca tworzyć napoje lecznicze.

Dungeon Siege 2 220358,6
12 - Posiadając umiejętność Kontakt z Naturą, twoja postać po znalezieniu magicznych krzaków (świecą się na niebiesko) będzie w stanie tworzyć mikstury przywracające punkty magii.


Na koniec warto dodać, iż, mimo że umiejętności można rozwijać do poziomu 20 to nie powinno się tego czynić. Wystarczy pozostać na poziomie 10, albowiem od tego momentu, przeznaczenia kolejnych punktów przynosi bardzo małe, zaledwie kilku procentowe postępy
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow