Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Dungeon Siege 2
Specjalne moce

Zdobywanie przez bohaterów specjalnych umiejętności wiąże się jeszcze z jednym bonusem- dodatkowymi mocami. Każda z nich ma olbrzymią moc, doskonale nadającą się do eliminowania całych grup wrogów. Proponuje byś wybrał i rozwijał: dla Wojownika- Druzgocący cios (a później Okrzyk Bojowy), dla Łucznika - Elektryczne Strzały, dla Maga Bojowego -Węzeł Płomieni i wreszcie dla Maga Natury - Mroźny krąg.

Dungeon Siege 2 220443,1
13 - Mroźny krąg, specjalna moc Maga Natury, wysyca całe ciepło ze wskazanej lokacji, zamrażając wrogów na kość i zadając tysiące punktów obrażenia.


Warto zauważyć, iż każdą z mocy można podnieść maksymalnie do trzeciego poziomu. Są one jednak ściśle powiązane ze specjalnymi umiejętnościami i tak np. opanować Węzeł Płomieni trzeciego poziomu, wcześniej Mag Bojowy musi posiadać Spustoszenia na poziomie 12, Piekące płomienie na poziomie 8 i Rozpalenia na poziomie 5. O tym jakie umiejętności są potrzebne możesz się dowiedzieć najeżdżając kursorem na ikonę mocy i chwilę czekając.

Zapisywanie gry

Co ciekawe i zaskakujące zapisywanie stanu gry w Dungeon Siege 2 nie jest sprawą prostą. Autorzy gry postanowili dość mocno skomplikować graczom życie, co ma na celu podnieść realizm rozgrywki. Wprawdzie możesz zapisywać grę w dowolnym miejscu, jednak po jej wczytaniu zawsze zaczniesz w pobliskim mieście!

Do miejsca, w którym walczyłeś, będziesz się musiał dostać ponownie. Jeśli do tego dodam, iż oczyszczone z potworów tereny znów się nimi zapełnią - odpowiedź masz prostą - nigdy nie zapisywać gry będąc "w terenie", bo w ten sposób cofasz się do tyłu!

Wyjątek od tej reguły jest jeden i należy go stosować. Teleporty. Jeśli na pustyni czy w jaskini znajdziesz portal przenoszący do miasta, to znak że możesz w tym miejscu spokojne zapisać grę. Bo nawet, jeśli po jej wczytaniu zostaniesz automatycznie przerzucony do miasta, to dzięki wcześniejszemu aktywowaniu teleportuj znalezionego "w terenie", będziesz mógł się w to miejsce błyskawicznie przenieść by dokończyć wędrówkę.

Dungeon Siege 2 220443,2
14 - Stan gry zapisuj wyłącznie w pobliżu teleportu. Po wczytaniu gry zaczniesz ją bowiem w najbliższym mieście.


To jednak nie koniec utrudnień. Dungeon Siege 2 pozwala zapisywać grę wyłącznie w jednym pliku! Jest to rozwiązanie szalenie niebezpieczne, jeśli bowiem zostanie on uszkodzony - będziesz musiał zaczynać grę od początku. Dlatego warto "ręcznie" robić jego kopie bezpieczeństwa- odszukaj na dysku gdzie zainstalowałeś grę następujące katalogi Moje dokumenty\Moje gry\Dungeon Siege 2\Save\SinglePlayer i skopiuj znajdujące się tam pliki. W razie problemów - będziesz mógł je przywrócić.

Proponuje wykonywać tę czynność przynajmniej raz na dwa rozdziały. Takie postępowanie ma również tą zaletę, iż zawszę będziesz mógł podmienić pliki ze zgrywkami i cofnąć się do wcześniejszego fragmentu gry by rozegrać go lepiej.

Ograniczenia przy zdobywaniu doświadczenia

Twórcy gry wprowadzili kolejne ograniczenie by rozgrywka była jeszcze bardziej realna. Za zabijanie o wiele silniejszych, lub o wiele słabszych potworów, nie zostaną ci naliczone punkty doświadczenia! Ma to uchronić przed oszukiwaniem, i sytuacjami, iż na początku gry postać przez przypadek (a raczej oszukując lub wykorzystując jakiś błąd) zabije bardzo silnego potwora, dzięki czemu awansuje o kilka poziomów i zyska na starcie olbrzymią przewagę.

Dungeon Siege 2 220443,3
15 - Potworów, które są o 5 poziomów silniejsze do twojego bohatera - nie warto atakować. Omijać i wrócić, gdy twoja drużyna się wzmocni.


Kolejnym ograniczeniem jest nierówny rozwój postaci. W Dungeon Siegie 2 wszystkie postacie rozwijają się symetrycznie, czyli dzielą zdobyte doświadczenie niemal dokładnie po równo. Nie ma więc różnicy która z postaci zada potworowi śmiertelny cios- wszystkie zostaną tak samo wynagrodzone.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow