Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Bards Tale

Podziemna Rzeka

Przepraw się na drugą stronę. Komnata w południowo-wschodnim narożniku zawiera skrzynię z kosztownościami. Podążaj na północ (następna skrzynia w jaskini obok), przepłyń kolejną tratwą i przejdź do nowej lokacji.

Jaskinie Pływoludzi

Przebij się przez grupę Pływoludzi i Diamentowych potworów, podążając na północ i północny zachód. Porozmawiaj z Olavem, który chce, byś zabił dla niego Firbolga. Zaoferuj pomoc.


Bards Tale 155416,3

Milcz i nie przerywaj Wikingowi opowieści. Jest długa i nudna, jednak gdy ją wysłuchasz do końca, otrzymasz Kamień błyskawic (+3 do zręczności).


Poszukiwany Firbolg przebywa w komnacie na południowym wschodzie (łatwo go przeoczyć, stoi przy ścianie). Bądź dla niego miły i eskortuj go do wyjścia na zachodzie - w nagrodę otrzymasz Opaski Firbolgów (+3 do siły). Zanieś je do Olava jako dowód zabicia górnika - przełknie kłamstwo łatwo i nagrodzi cię pieśnią "Ulepszony Ochroniarz".

Udaj się teraz na południe i przed polem siłowym przywołaj Ochroniarza, który łatwo sobie z nim poradzi. Przejdź do dalszej części jaskiń. Na zachodzie znajdziesz dwie skrzynie z pieśnią "Ulepszony Pukacz". Natomiast w pobliżu miejsca, w którym możesz zapisać grę, znajduje się wejście na ukryty poziom. Biegnij na południowy wschód i przejdź dalej.


Bards Tale 155417,4

Jeśli będziesz zgryźliwy dla chłopaka, to zdobędziesz pieśń "Ulepszony Moloch". Będąc miłym, otrzymasz Lutnię Wieków. Polecam pierwszy wybór, mimo że przez to chłopak zginie.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow