Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Bards Tale

Rozdział 1 - Osada Houton

Houton

Porozmawiaj z Mary, zobowiązując się rozwiązać jej problem i uśmiercić szczura znajdującego się w piwnicy. Też mi wyzwanie dla bohatera! Zejdź na dół schodami znajdującymi się w pobliskim pokoju i zgładź "bestię" jednym ciosem. Jednak co innego szczur, a co innego bydle wielkości krowy ziejące ogniem! Nie masz na razie żadnych szans - uciekaj z powrotem do karczmarki, wystawiając się na pośmiewisko gości lokalu.

Zabierz miecz, poczekaj, aż zregenerują ci się punkty zdrowia (Obrazek 2) i ponownie zejdź do piwnicy. Napotkany tam mężczyzna nauczy cię piosenki "Pająk Gromów" i udzieli kilku rad, jak posługiwać się mieczem. Czas zmierzyć się z bestią - zagraj piosenkę, przywołując tym samym pająka, z pomocą którego bez trudu pokonasz olbrzymiego szczura. Wróć na górę odebrać swoją nagrodę. (Mary okaże się bardziej "uczynna", jeśli będziesz wobec niej sarkastyczny).


Bards Tale 154012,2

2 - Dla relaksu możesz posłuchać niezwykle zabawnej i melodyjnej piosenki w wykonaniu stojących w pobliżu pijaków.


Opuść karczmę i ponownie porozmawiaj z mężczyzną poznanym w piwnicy. Zleci ci on zadanie - odnaleźć Bannafeeta w Złówróżbnym Lesie. Wcześniej proponuję jednak rozejrzeć się po mieście (Obrazek 3). Możesz również otrzymać trzy zadania dodatkowe - zabicia Czarta (od Darrauda, bardzo trudne), przekazania informacji Ogunowi (od matki Oguna, da się to wykonać dopiero później) i niszczenia beczek (od wytwórcy beczek, trzeba być dla niego niemiłym). Po zakończeniu zwiedzania znajdź drogę prowadzącą do w Złówróżbnego Lasu.


Bards Tale 154012,3

3 - Niedaleko centrum osady znajdziesz pieska i jeśli będziesz dla niego miły, zyskasz wiernego towarzysza podróży, który w późniejszych etapach wesprze cię w walce.


Złówróżbny Las

Porozmawiaj z myśliwym, który zaproponuje polowanie. Jeśli zdobędziesz łuk (można go kupić w osadzie lub znaleźć) i zabijesz kaczkę (wytropi ją twój pies), to po pokazaniu jej myśliwemu wskaże ci on drogę do ukrytej lokacji - Terenów łowieckich (zadanie alternatywne).


Bards Tale 154012,4

Tereny łowieckie znajdują się na zachód od Houton. Możesz tam znaleźć Talizman Findruine (+1 do Żywotności)


Czas znaleźć Bannafeeta. Sprawa jest prosta - podążaj cały czas przed siebie, eliminując wszystkie napotkane wilki. Przywołaj do pomocy w walce Pająka Gromu i zwracaj uwagę na pnie drzew, bo w każdym znajduje się skrzynia ze skarbami. Po dotarciu do Bannafeeta bądź dla niego miły, dzięki czemu od razu poprosi cię on o wykonanie kolejnego zadania - uwolnienie Ketilla Swarta z więzienia w Lesie Houton. Wróć do miasta i podążając na wschód, wejdź do wspomnianego lasu.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow