Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Rozdział 6

Dwór Irdorath



Jaskinia Orków.

Jesteśmy na wyspie oficjalnie rozpoczynając dwa zadania- moja załoga (44), w którym będą zapisywane wszystkie uwagi dotyczące naszych współtowarzyszy, oraz Dwór Irdorath (45), który przyjdzie nam odnaleĽć. Niestety z załogi statku nie będziemy mieli większego pożytku, bo nasi towarzysze nie zechcą opuścić łodzi- ich strata, poradzimy sobie sami! U Miltena w razie potrzeby możecie kupić mikstury, porozmawiajcie z nim również o smoczych jajach i Oku Inosa , dzięki czemu zdobędziecie 600 punktów doświadczenia. U Diego można kupić wytrychy oraz strzały, u Beneta trochę broni, natomiast Lester opowie wam, iż ma złe przeczucia pod względem Mario. Opuszczamy statek podążając przed siebie i eliminując grupy Orków (rys. 51).

Gothic 2 004219,3


Szybko dojdziecie do wejścia do jaskini, w której przebywa Troll Jaskiniowy! Po rozprawieniu się z potworem udajcie się ścieżką prowadzącą w górę do sali tronowej. Zabijcie w niej Orka Pułkownika zabierając z jego zwłok klucz. Zawróćcie do jaskini z Trollem, na końcu której znajduje się przejście do kolejnej sali. Kluczem otworzymy zamknięte drzwi- w pierwszych dwóch pomieszczeniach z prawej strony znajduje się magazyn, a w nim wiele magicznych mikstur (kufer –LPPLLP). Trzeci z pokoi jest celą, w której został zamknięty złodziej amuletu Oko Innosa- Pedro (rys. 52)!

Gothic 2 004220,4


Darujcie mu życie i zaprowadĽcie na statek, dzięki czemu wyjawi wam on informacje o ukrytym przejściu w sali tronowej. Korzystając z wizyty na statku możecie porozmawiać na temat Pedra z Miltonem i Vartasem by zdobyć trochę punktów doświadczenia. Wracamy do sali tronowej przełączając dĽwignie wiszące na ścianach- najpierw tę z lewej, póĽniej tę z prawej, dzięki czemu będziemy mogli przejść do olbrzymiej jaskini.

Grota Smoka i wejście do świątyni

Musimy pokonać tu kilku poszukiwaczy i olbrzymią grupę Jaszczuroczłeków. Dokładnie rozejrzycie się o jaskini- w zagłębieniach odnajdziecie 11 smoczych jaj. W północnej części groty natraficie na trzy skrzynie (kolejno od lewej- LPPLPL, PLLPPLL, LPLPL) i list mówiący coś o moście i przełącznikach. Z lewej strony znajdują się kolejne trzy kufry (LPPLP), a w jednym z nich łuk, potrzebny nam już za chwile. Podążamy dalej w lewo trafiając na kolejnego ze Smoków- Feodarona. Do walki z tymi potworami jesteście już chyba przyzwyczajeni, więc jak sądzę, nie będzie większych problemów z ubiciem bestii (4500 punktów doświadczenia). Na koniec koniecznie wyrwijcie mu serce, oraz przejrzyjcie zawartość jej kuferka (LLPPPL). Podążamy dalej przed siebie, dochodząc do skalnego urwiska. To o tym miejscu wspominał znaleziony list- wyciągnijcie łuk i strzelcie z niego do dwóch przełączników znajdujących się po lewej i prawej stronie (rys. 53).

Gothic 2 004220,5


Most opuszczony, możemy bezpiecznie przejść dalej! Ubijcie wszystkich Poszukiwaczy i Szkielety, opróżnijcie kufer znajdujący się na końcu jaskini (PLLPPLL) i zawróćcie nieznacznie by wejść do budynku położonego z lewej strony. Na końcu korytarza udajcie się w prawo wchodząc do pracowni alchemika. Zabierzcie z niej mikstury, oraz naładujcie smoczym sercem i ponownie załóżcie Oko Inosa. Na jednym ze stołów leży receptura dziwnej mikstury. Ponieważ posiadamy wszystkie składniki, możemy ją przyrządzić, tworząc eliksir dodający +15 punktów do siły! Wracamy na korytarz udając się tym razem w lewo by stoczyć ciężki pojedynek z najsilniejszym ze szkieletów, Panem Cienia- Archolem (rys. 54).

Gothic 2 004220,6


Przy jego zwłokach odnajdziecie klucz do dalszych komnat, oraz Runę z potężnym zaklęciem ofensywnym- Zniszczenie zła. Prawdę mówiąc to wygodniej jest je stosować niż walczyć mieczem- jeden celny pocisk zabije każdego przeciwnika, a czar trafia zawsze! Otwieramy drzwi z prawej story i udajemy się dalej. W kolejnej z komnat napotkamy Mario (jak on się tu dostał?) który okaże się zdrajcą i będzie wraz ze szkieletami próbował nas zabić! Walka będzie ciężka, a za ubicie drania zdobędziemy 5000 punktów doświadczenia. Przy jego zwłokach odnajdziecie księgę- „Almanach opętanych”, aby zdobyć punkty doświadczenia możecie porozmawiać o niej z Miltonem, oddać Vartasowi i przy okazji porozmawiać z Lesterem, iż jego przeczucia dotyczące Mario się sprawdziły.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow