Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Gdy udacie się do kanałów następnego dnia, odnajdziecie w niej zwłoki złodziei zabitych przez oddział straży miejskiej (rys. 47).

Gothic 2 001431,1


Przy ciele Cassi natraficie na dwa klucze- pierwszy pozwala otworzyć przejście z lewej strony które prowadzi do gospody w mieście! Drugi przyda się nam już niedługo. W skrzyni natraficie na zwoje z czarami i złota, kolejne skrzynie znajdują się pomieszczeniu na północy w kanałach. Przy zwłokach Jaspera również znajdziecie klucz. WyjdĽcie na główny korytarz odbijając w pierwszy korytarz z prawej otwierając nim drzwi (rys. 48).

Gothic 2 001431,2


W środku znajduje się najlepiej zabezpieczona skrzynia w grze (PPPLPPPLPLPLPPLLLPPL), a w środku eliksir zręczności +5, amulet siły +15, kosztowności a złoto! Uhaha! To jednak jeszcze nie koniec. Podążcie do dzielnicy portowej wskakując do wody i płynąc na zachód na pobliską wyspę (rys. 49).

Gothic 2 001432,3


Opłyńcie ją dookoła i wejdĽcie na plaże. W okolicy grasuje kilka jaszczurów, po pokonaniu których będziecie mogli wejść do ukrytej jaskini z prawej strony. Przełączcie pochodnie wiszącą na ścianie wyłączając w ten sposób pułapkę i przechodząc do kolejnej groty. W kufrach które otworzycie kluczem od Cassii i wytrychami (PLLPPPL) znajdziecie olbrzymią ilość złota i kosztowności. O dzięki ci Gildio złodziei za tak obfity łup! Wracamy do miasta. Udajcie się do sklepu Bospera oddając mu łuk i gospody Caragona wręczając mu kielichy, za co otrzymamy jego specjalne piwo (+3 punkty życia, +1 mana).

Przygotowywania do wyprawy

Zauważcie, iż każdy ze sprzedawców ma nowy asortyment przedmiotów, warto dokonać więc niezbędnych zakupów. Porozmawiajcie z Abuinem płacąc za kolejną wróżbę i zyskując 300 punktów doświadczenia. Możecie odwiedzić też kartografa z dzielnicy portowej kupując od niego mapę wszystkich kapliczek w okolicy. Porozmawiajcie z kapłanem Vartasem który zleci wam zadanie dostarczenia wiadomości (38) do mistrza Isgarotha. Proponuje natychmiast je wykonać udając się do gospody i odbijając na północ w okolice klasztoru gdzie znajduje się kapliczka (rys. 50).

Gothic 2 001433,4


Pamiętajcie by nie czytać wiadomości (bo jest zapieczętowana), a po powrocie do miasta Vartas pozwoli wam wybrać nagrodę (38K). Czas wykonać ostatnie z zaległych zadań- oczyszczenie latarni z najemników. Jest ich trzech, każdy uzbrojony w łuk. Chcąc uniknąć obrażeń nie biegnijcie w ich stronę droga, tylko skradajcie się z lewej strony za budką. Walka będzie bardzo ciężka (pamiętajcie o parowaniu ciosów), każdy za pokonanie każdego z bandytów otrzymacie 180 punktów doświadczenia. Po walce wejdĽcie na szczyt latarni zabierając mieszek, zwój i miksturę, a z kufra na dole- wytrychu. Na koniec udajcie się do portu meldując o wykonaniu zadania Jackowi (27K). Czas rozpocząć przygotowania do wyprawy. Zakupcie eliksiry leczące i mikstury szybkości u Zurisa, Salandrila i Lutero (w górnym mieście), a także pergaminy z zaklęciem przemiany w wilka (czym jesteście słabsi tym więcej). Następnie udajcie się na wschód do gospody skąd odbijcie na południe drogą prowadzącą do koloni więziennej (oczywiście wcześniej czule żegnając się z Nadią ;-).

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow