Polowanie na bagiennego i kamiennego Smoka
Czas wreszcie zapolować na Smoka, opuszczamy zamek udając się na zachód w pobliże kopalni w której Paladyn Marcos pilnuje rudy. Nieco wcześniej napotkacie najemników Roda i Clipera (rys. 37).
Zechcą oni zapolować na Smoka razem z nami- pomoc zawsze się przyda! Podążcie za nimi na południe gdzie w środku bagna odnajdziecie bestię- Pandrodora. Dzięki Oku Inosa wypytajcie ją o wszystko co można, a następnie zgładĽcie (3500 punktów doświadczenia + 600 za pomoc najemników). Z cielska koniecznie zabierzcie serce, a także zaopiekujcie się smoczymi skarbami leżącymi nieopodal. Wracamy do zamku, ładując smoczym sercem Oko Inosa (przy stole alchemicznym w pracowni Miltena), a także informując Garonda o śmierci jednej z bestii. W rozmowie z Orikiem dowiecie się o prawdopodobnej lokalizacji kolejnego z gadów. Pamiętajcie by koniecznie ponownie założyć amulet! Ruszamy w długą drogę do wieży na południowym wschodzie. Najpierw musimy ponownie przeprawić się na przez most na rzece podążając przy palisadzie Orków i ubijając dziesiątki tych bestii. Dalej odbijamy na południe wchodzą na wzgórze krętą drogą. Tu będzie jeszcze trudniej, bo drogi pilnują patrole Jaszczuroczłeków. Po dojściu do mostu możecie na chwilę odbić w prawo zmagając się z kilkunastoma nieprzyjaciółmi i zabierając z odnalezionego w jaskini kufra (LPLP) kilka przeciętnych przedmiotów. Wracamy by przejść przez most i wdrapać się na wzgórze na którym znajduje się kamienna forteca. W jej środku znajdziecie wiele mikstur i zwojów magicznych, jednak wcześniej trzeba pokonać kolejnych Jaszczuroczłeków. Z lewej strony mieści się pracowania alchemiczna, w której po pokonaniu Harpii będziecie mogli przełączyć znajdującą się w rogu dĽwignie (rys. 38).
Za regałem otworzy się tajemna komnata, w której mieszka Demon! Po jego ubiciu zabierzcie z kufra (LPPLPLLP) eliksir dodający +15 do punktów życia i ewentualnie skorzystajcie z łóżka. Wychodzimy z fortecy wdrapując się na górę po skałach na górę (tam gdzie były wcześniej Harpie), opróżniając kufer (LPPLP) i przechodząc do kolejnych komnat. W pomieszczeniach z lewej strony odnajdziecie magiczne mikstury, natomiast ruszając w prawo i ubijając Harpie przejdziemy ścieżką prowadzącą w gorę do jaskini kolejnego ze Smoków- Pedrakhana (rys. 39).
Po standardowej rozmowie pogłaszczcie potwora mieczem (4000 punktów doświadczenia), wyrwijcie mu serce, zabierzcie smocze skarby i wróćcie do zamku meldując Garondowi o śmierci drugiego z gadów.
|