Polska spółka CI Games, która wydała Lords of the Fallen czy pozycje z serii Sniper: Ghost Warrior, udostępniła swoją zaktualizowaną strategię na nadchodzące lata, przy okazji omawiania kwestii finansowych za pierwszy kwartał 2024 roku. Plany dotyczą kontynuacji soulslike’a z 2023 r., a także nowego „Snajpera”.
CI Games potwierdziło, iż tajemniczy
Project 3 to kolejna
„duża odsłona” serii
LotF (takie wnioski wyciągnęliśmy już z raportu finansowego przedsiębiorstwa w listopadzie 2023 r., w styczniu 2024 poznaliśmy zaś prawdopodobny tytuł sequela:
Death of the Fallen), ogłoszona w czerwcu 2024 r. Gra aktualnie znajduje się w fazie pełnej produkcji, a jej premiera powinna nastąpić w 2026 roku. Jest ona tworzona przez studio
Hexeworks, powstaje na Unreal Engine 5 i w dzień debiutu na PC ma być dostępna wyłącznie w Epic Games Store.
Project 3 będzie miał zmniejszony budżet marketingowy względem zeszłorocznych
„Lordsów”, co ma być
„bardziej efektywną strategią”, a gra zostanie ujawniona w 2025 roku. Deweloperzy uczą się ponoć na błędach popełnionych przy
LotF z 2023 roku – w nowej części mają wprowadzić ulepszenia w rozgrywce i postawić na bardziej
„komercyjną” oprawę wizualną oraz warstwę fabularną, aby dotrzeć do starych fanów serii i przyciągnąć nowych.
Wydawca chce udostępniać aktualizacje z nową zawartością zarówno do
Lords of the Fallen, jak i sequela, żeby
„odnowić wiarę / sentyment” w omawiany cykl gier.
Project
SGW Evolved znajduje się z kolei w fazie preprodukcji. Nowy
Sniper również powstanie na UE5 i ma się ukazać w 2027 roku. Duże znaczenie w grze będą miały elementy survivalowe.
CI Games odpowiedzialne jest także za
Project H, czyli stanowiące nową markę firmy fantastyczne action RPG. W procesie produkcji wykorzystane zostaną elementy i systemy z
Projektu 3 oraz
Lords of the Fallen. Planowanym terminem premiery jest 2028 rok.
Wygląda na to, że polska firma chce wydawać lepsze produkcje niż zeszłoroczne
LotF (większość z Was pewnie pamięta, jak fatalna okazała się premiera gry), gdyż bardziej skupi się na spostrzeżeniach testerów i jakości produktu, a nie jego wielkości (w czym ma pomóc lepsza znajomość silnika UE5). Będzie też chciała dotrzeć do jak największego grona odbiorców, choć trudno stwierdzić, czy „komercyjne” podejście do oprawy graficznej i fabuły w tym przypadku pomoże.
Źródło:
Zuzanna Domeradzka - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2024-10-01 08:32:59
|
|